Drumul Expres Craiova-Pitești : s-a semnat contractul pentru finalizarea lucrărilor pe lotul 1, Craiova-Robănești (18 km.) CNAIR promite legătura completă Craiova-București-Constanța până la sfârșitul anului 2024

Drum-Expres-Lot-2-viteza-120 Sursa CNAIR

Contractul pentru finalizarea lucrărilor pe primul lot al Drumului Expres Craiova-Pitești a fost semnat marți, cu constructorul Ozaltin din Turcia, termenul de execuție fiind de 18 luni. Este un termen ,,generos” pe care l-a stabilit CNAIR pentru lotul de 18 km., lucrările urmând să fie reluate de la aproape 60 % (stadiu rămas la rezilierea contractului cu Tirrena Scavi în decembrie 2022). Despre constructorii Ozaltin și Strade Bauunternehmung Economedia a scris aici

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Marți, 08.08.2023, CNAIR a semnat contractul având ca obiect Execuție Lucrări Drum Expres Craiova – Pitești, Tronson 1, km 0+000 – km 17+700 – Relicitarecu ofertantul declarat câștigător, respectiv ASOCIEREA Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi Anonim Sirketi – Strade Bauunternehmung S.R.L. – Visio Construction Works S.R.L. Valoarea contractului este de 439.294.261,17 lei fără TVA. Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile. Durata contractului de execuție a lucrărilor este de 18 luni, iar garanția de 10 ani. Traseul are o lungime de 17,7 km. Reamintim că în data de 21.12.2022 CNAIR a reziliat contractul cu Tirrena Scavi S.p.A Italia având în vedere ritmul defectuos de realizare a lucrărilor și neîndeplinirea de către Antreprenor a prevederilor contractuale. Stadiul lucrărilor executate este de 57,06%” a transmis marți, CNAIR. 

La semnarea contractului, Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a transmis că lotul 3 al Drumului Expres pe care lucrează UMB a ajuns la 76 % și va fi deschis până la sfârșitul anului (ianuarie 2024 este termenul din contract) : ,, În prezent, sunt în execuție Tronsonul 3 (31,75 km)- între Valea Mare și Colonești- și Tronsonul 4 (31,82 km), Colonești- Oarja- Pitești. Pe Tronsonului 3 progresul fizic a ajuns la 76% și, deși termenul contractual de finalizare este 2024, Antreprenorul și-a asumat deschiderea obiectivului la sfârșitul anului 2023. Tronsonul 4 a ajuns la un stadiu fizic de 22%, iar deschiderea circulației este programată pentru anul viitor (2024).” -Sorin Grindeanu.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Pentru legătura completă pe Drum Expres și Autostradă Craiova-București-Constanța pe care CNAIR a promis-o cel mai târziu la finalul anului viitor, Ozaltin și UMB trebuie să termine loturile 1 și 4 pe DEx12, iar Aktor cei 18 kilometri pe Autostrada București Sud, lotul A 1-Bragadiru fiind acum la 50 %.

Comentarii

  1. Întrebarea pe care o pun este : dacă au fost penalizați cei de la firma italiana. Dacă nu este foarte rău, arătând ca încă nu suntem cu picioarele pe pământ.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.